Derszamanı.com web sitesi tasarımını yapmaya başladığımızda öğretmenlerin ve öğrencilerin genel sorunlarının çözümlerini arama yoluyla devam ettik. Ders Zamanı özel ders organizasyonu yapan bir sitedir.
Sorun
Mevcut ziyaretçilerin aşırı hedeflenmesini önleyebilmek.
Çözüm
Dinamik olarak yenilikçi bir dijital medya paketi, kullanıcıların en son gördükleri tura ve hedefe en çok baktıklarına dayalı olarak yeniden hedeflenmelerine olanak tanır. Bu, potansiyel kitleye mevcut ve en popüler turu göstererek erişim oranını artırmak için bağlamsal bir kampanya başlatarak yapıldı. Buna ek olarak, aşırı maruz kalmayı önlemek için her bir kullanıcıya özel günlük ve ömür boyu sıklık sınırları uyguladık.
Sonuç
%0,09'luk bir Tıklama Oranı (TO) elde ettik ve bu, bir dizi yeni müşteriler oluşturdu. Kampanyanın faaliyete geçirdiği ayda, İşlem Başına Maliyet (İBM), müşterinin hedefini aşarak %20 oranında azaltıldı. Şubat 2015, tıklama sonrası geliri (hem dinamik yeniden hedefleme hem de arama kampanyası tarafından üretildi) gördü -% 272'lik bir Yatırım Getirisi (YG) üretti.
%0.09 TO
-%20 HBM
%272 YG
Müşterinin Yorumu
“Bu çocuklar kuruluşumuzla güçlü bir ilişki kurduklarından onları BT departmanımızın bir uzantısı olarak görüyoruz. Mükemmel hizmetin yalnızca bir telefon görüşmesi veya e-postayla gönderildiğini ve hep aynı seviyede dikkatleri alacağımızın farkındayız ve bu da bizim öncelikli olduğumuzu hissettiriyor.”