Dijital Pazarlama Paketleri ve Fiyatları
Ücretsiz Deneme
Anahtar kelime analizi sayesinde sektörel terimleri öğrenir ayrıca SEO konumlandırması için uygun olan ifadeleri bulabiliriz. Anahtar kelime analizi ile hedef kitleniz hakkında daha fazla bilgiye ulaşılır. Tüketici taleplerindeki değişimin sonuçlarını görebilir ve pazardaki değişimlere hazırlık yapabilirsiniz. Hatta ziyaretçilerin eğilimini tespit ederek ürün, hizmet ve içerikleri geliştirebilirisiniz.
SEO Sıralaması raporu ile markanız veya firmanızın rakiplerinize göre bilinirliğini öğrenip buna bağlı olarak ziyaretçi (potansiyel müşteri) kazanım veya kayıpların nedenini anlayabilirsiniz. SEO sıralama analizi ile;
1- Google aramalarında yaşadığınız sıralama kayıpları
2- Ani trafik düşüşleri veya yükselmeleri
3- Ceza alıp almadığınızın belirlenmesi
Gibi durumlardan haberdar olursunuz. Google tarafından sandbox, penaltı, deindexed, -900, info silinmesi gibi cezalardan birine maruz kalmış olabilirsiniz. Rapor ile sitenizin arama motoru optimizasyon sorunlarını öğrenecek ve yükselmenizi etkileyen sebepler hakkında fikir sahibi olmuş olacaksınız.
Site içi SEO çalışmalarında en çok dikkat edilen ve Google tarafından önemsenen belli kriterler vardır. Bu kriterler içerisinde en çok üzerinde durulan H etiketleri, site içi bağlantılar, siteden dışarıya çıkan bağlantılar, bağlı olduğu sisteme ait kodlama(html, php, asp vb.) ve link yapısı üzerinde çokça durmaktadır. Sitenin kodlamasının temiz olmasıyla Google’dan daha çok sitenize gelen ziyaretçiler için daha fazla önem taşır. Javascript, CSS, HTML kod yapısı, görseller, tablolar site açış hızını olumsuz olarak etkiler. Hatalı kodlar yüzünden açık oluşmakta ve bu açıklar sitenize zarar verdiğinden site hızınız oldukça düşer bu yüzden de ziyaretçilerin sitenizde geçirdiği süre azalır. Sorunları çözerek sitenizin hızına olumlu değişimin sağlanması daha iyi kullanıcı deneyimi sunar. Ayrıca aşağıdaki listedeki işlemler uygulanır.
- SEO Dostu Kalıcı Bağlantılar
- Başlığa Anahtar Kelime ile Başlama
- Çoklu Ortam ile Zenginleştirme
- Dışarıya Giden Bağlantılar Kullanma
- İlk 100 Kelimenin İçine Anahtar Kelime Yerleştirme
- H1 Etiketi Kullanma
- Yükleme Hızını Arttırma
- Başlığa Niteleyiciler Ekleme
- Sosyal Paylaşım Tuşları Kullanma
- Uzun ve Özgün İçerikler Hazırlama
- Hemen Çıkma Oranını (Bounce Rate) Düşürme
- LSI Anahtar Kelimelerini İçerik İçerisinde Yedirme
Site haritaları arama motorları için çok önemli bir SEO bileşenidir. bu sebeple site haritaları hazırlanır ve arama motorlarına XML olarak site haritaları gönderilir. Site haritaları, link yapınızı, temel hiyerarşiyi, içeriklerinizin güncellenme sıklığını, kullanılan görsellerin ne ifade ettiğini gibi özellikler barındırdığı için arama motorları sitenizi daha doğru anlar ve indexler.
Google Search Console (eski adıyla Google Web Yöneticisi Araçları veya Google Webmaster Tools), web sitesi sahiplerine Google tarafından ücretsiz sunulan bir analiz ve takip hizmetidir. Google Search Console ile internet sitelerini Google dizinine eklemelerini, dizindeki durumunu kontrol etmelerini ve optimize etmelerini sağlar. GSC Yönetimi ile aşağıdaki hizmetlerin kontrol ve yönetimini sağlamaktayız.
- Site haritası gönderebilmek ve kontrol edebilmek
- Googlebot'un siteyi ziyaret ettiği anki istatistikleri görebilmek
- Siteye verilen dahili ve harici geri bağlantıları, bilinen adıyla backlinkleri listeleyebilmek
- Robots.txt dosyasını görüntüleyebilmek, yönetebilmek
- Googlebot'un taramada zorluk çektiği sayfaları görebilmek
- Sitenin hangi arama sonuçlarında dizinde listelendiğini ve tıklama oranlarını görebilmek
- Site bağlantısının dizinde hangi şekilde görüntüleneceğini seçebilmek (www.siteismi.com veya siteismi.com olarak)
- Bazı arama sonuçlarından siteyi kaldırabilmek
- Siteye Google tarafından verilen cezaları görebilmek
Yeni Başlangıçlar
Anahtar kelime analizi sayesinde sektörel terimleri öğrenir ayrıca SEO konumlandırması için uygun olan ifadeleri bulabiliriz. Anahtar kelime analizi ile hedef kitleniz hakkında daha fazla bilgiye ulaşılır. Tüketici taleplerindeki değişimin sonuçlarını görebilir ve pazardaki değişimlere hazırlık yapabilirsiniz. Hatta ziyaretçilerin eğilimini tespit ederek ürün, hizmet ve içerikleri geliştirebilirisiniz.
SEO Sıralaması raporu ile markanız veya firmanızın rakiplerinize göre bilinirliğini öğrenip buna bağlı olarak ziyaretçi (potansiyel müşteri) kazanım veya kayıpların nedenini anlayabilirsiniz. SEO sıralama analizi ile;
1- Google aramalarında yaşadığınız sıralama kayıpları
2- Ani trafik düşüşleri veya yükselmeleri
3- Ceza alıp almadığınızın belirlenmesi
Gibi durumlardan haberdar olursunuz. Google tarafından sandbox, penaltı, deindexed, -900, info silinmesi gibi cezalardan birine maruz kalmış olabilirsiniz. Rapor ile sitenizin arama motoru optimizasyon sorunlarını öğrenecek ve yükselmenizi etkileyen sebepler hakkında fikir sahibi olmuş olacaksınız.
Site içi SEO çalışmalarında en çok dikkat edilen ve Google tarafından önemsenen belli kriterler vardır. Bu kriterler içerisinde en çok üzerinde durulan H etiketleri, site içi bağlantılar, siteden dışarıya çıkan bağlantılar, bağlı olduğu sisteme ait kodlama(html, php, asp vb.) ve link yapısı üzerinde çokça durmaktadır. Sitenin kodlamasının temiz olmasıyla Google’dan daha çok sitenize gelen ziyaretçiler için daha fazla önem taşır. Javascript, CSS, HTML kod yapısı, görseller, tablolar site açış hızını olumsuz olarak etkiler. Hatalı kodlar yüzünden açık oluşmakta ve bu açıklar sitenize zarar verdiğinden site hızınız oldukça düşer bu yüzden de ziyaretçilerin sitenizde geçirdiği süre azalır. Sorunları çözerek sitenizin hızına olumlu değişimin sağlanması daha iyi kullanıcı deneyimi sunar. Ayrıca aşağıdaki listedeki işlemler uygulanır.
- SEO Dostu Kalıcı Bağlantılar
- Başlığa Anahtar Kelime ile Başlama
- Çoklu Ortam ile Zenginleştirme
- Dışarıya Giden Bağlantılar Kullanma
- İlk 100 Kelimenin İçine Anahtar Kelime Yerleştirme
- H1 Etiketi Kullanma
- Yükleme Hızını Arttırma
- Başlığa Niteleyiciler Ekleme
- Sosyal Paylaşım Tuşları Kullanma
- Uzun ve Özgün İçerikler Hazırlama
- Hemen Çıkma Oranını (Bounce Rate) Düşürme
- LSI Anahtar Kelimelerini İçerik İçerisinde Yedirme
Site haritaları arama motorları için çok önemli bir SEO bileşenidir. bu sebeple site haritaları hazırlanır ve arama motorlarına XML olarak site haritaları gönderilir. Site haritaları, link yapınızı, temel hiyerarşiyi, içeriklerinizin güncellenme sıklığını, kullanılan görsellerin ne ifade ettiğini gibi özellikler barındırdığı için arama motorları sitenizi daha doğru anlar ve indexler.
Google Search Console (eski adıyla Google Web Yöneticisi Araçları veya Google Webmaster Tools), web sitesi sahiplerine Google tarafından ücretsiz sunulan bir analiz ve takip hizmetidir. Google Search Console ile internet sitelerini Google dizinine eklemelerini, dizindeki durumunu kontrol etmelerini ve optimize etmelerini sağlar. GSC Yönetimi ile aşağıdaki hizmetlerin kontrol ve yönetimini sağlamaktayız.
- Site haritası gönderebilmek ve kontrol edebilmek
- Googlebot'un siteyi ziyaret ettiği anki istatistikleri görebilmek
- Siteye verilen dahili ve harici geri bağlantıları, bilinen adıyla backlinkleri listeleyebilmek
- Robots.txt dosyasını görüntüleyebilmek, yönetebilmek
- Googlebot'un taramada zorluk çektiği sayfaları görebilmek
- Sitenin hangi arama sonuçlarında dizinde listelendiğini ve tıklama oranlarını görebilmek
- Site bağlantısının dizinde hangi şekilde görüntüleneceğini seçebilmek (www.siteismi.com veya siteismi.com olarak)
- Bazı arama sonuçlarından siteyi kaldırabilmek
- Siteye Google tarafından verilen cezaları görebilmek
Google algoritma değişikliği yaparken yıllar önce bir açıklama da yapmıştı neydi bu açıklama? Sıralamaları etkileyen backlink seçiminde yaşanan bu önemli değişim ile backlink önem sırasını şu şekilde açıkladı; 1. sırada wikipedia gibi özgür, bağımsız, tarafsız ansiklopediler. 2. sırada Üniversiteler gibi tarafsız, bağımsız araştırma merkezleri. 3. Sırada sektörel referans linkleri 4. sırada kullanıcı deneyimleri, yorumları, beğenileri, paylaşımları yani sosyal medya etkileri. 5. sırada Forum, blog gibi görüş ve yorumların bulunduğu siteler 6. sırada diğer değerli ve güvenilir siteler 7. sırada geriye kalan diğerleri. Bu şekilde bakıldığında ilk 3 sıralamadan backlink almak oldukça zor ama 4. sıradaki sosyal medya etkileşimi ise yönetilebilir olduğundan karşımıza Sosyal medya optimizasyonu diye bir başlık çıkmaktadır. peki nedir bu SMO? sosyal ağlar üzerinde başarılı kampanyalar oluşturmak gibi görünsede aslında SEO’nun önemli bir parçası olduğundan SEO‘nun bahsettiğimiz şekilde yöntem değiştirmesi SMO ile ağlar üzerinde kampanyaların yanı sıra, site içerisinde paylaşım butonları, bir form veya etkileşimi tetikleyici bir etkinlik bile SMO olarak düşünülebilir. Sosyal Medya Optimizasyonu yani SMO arama sıralamasını değiştirmede önemli bir yere sahiptir. SMO, SEO'nun içerisinde ne kadar öneme sahip? derseniz vereceğimiz cevap %25 lik bir oran diyebiliriz ama markanın bilinirliği veya itibar yönetimi dediğimizde ise SMO'nun değeri daha da yükselmektedir. Sosyal medya optimizasyonu başlı başına bir itibar yönetimi de diyebiliriz.
SEO raporlamaları aslında sitenin nereden nereye geldiğini göstermekten daha çok sitenin yol haritalarını belirleyen adımların ölçülmesi olarak değerlendirilmeli. Aylık periyotlarla hazırlanan raporlar, sitenin ziyaretçi yapısını, yapılacak kampanyaların içeriğini, satılacak ürünlerin niteliğine kadar etkileyebilen verilerdir. Sonuç olarak sitenize ziyaretçi geliyor ve hedef kitleniz ile buluşup amacınıza ulaşabildiğiniz sürece SEO raporlarının bir önemi yoktur. SEO raporları uzun vadede hedeflere ulaşmak için adımların ölçümlenmesi gibi de kullanılabilir veya SEO raporları ile sitenizde neden satış olmadığını, ziyaretçilerin nelere dikkat ettiğini, hedef kitlenizin demografi, coğrafi gibi özelliklerini öğrenmenize yardımcı olduğu gibi etkileşimde bulunmak için nereden başlayacağınız hakkında da fikir verir.
Müşteri temsilcilerimiz sizlere her zaman yardımcı olmak adına maillerle yapacağınız her talebe özenle cevap verecek şekilde eğitim almışlardır. Biliyoruz ki iletişim kurmak en iyi pazarlama yöntemidir, bu sebeple sizlerin her talebi bizim için çok önemli olup en kısa zamanda en doğru dönüşü yapmaya çalışacağız.
İşini Geliştirmek İsteyenler
1999₺/Ay
Büyük e-ticaret firmaları için ideal, büyük kitlelere ulaşmayı hedefleyen şirketler.
Anahtar kelime analizi sayesinde sektörel terimleri öğrenir ayrıca SEO konumlandırması için uygun olan ifadeleri bulabiliriz. Anahtar kelime analizi ile hedef kitleniz hakkında daha fazla bilgiye ulaşılır. Tüketici taleplerindeki değişimin sonuçlarını görebilir ve pazardaki değişimlere hazırlık yapabilirsiniz. Hatta ziyaretçilerin eğilimini tespit ederek ürün, hizmet ve içerikleri geliştirebilirisiniz.
SEO Sıralaması raporu ile markanız veya firmanızın rakiplerinize göre bilinirliğini öğrenip buna bağlı olarak ziyaretçi (potansiyel müşteri) kazanım veya kayıpların nedenini anlayabilirsiniz. SEO sıralama analizi ile;
1- Google aramalarında yaşadığınız sıralama kayıpları
2- Ani trafik düşüşleri veya yükselmeleri
3- Ceza alıp almadığınızın belirlenmesi
Gibi durumlardan haberdar olursunuz. Google tarafından sandbox, penaltı, deindexed, -900, info silinmesi gibi cezalardan birine maruz kalmış olabilirsiniz. Rapor ile sitenizin arama motoru optimizasyon sorunlarını öğrenecek ve yükselmenizi etkileyen sebepler hakkında fikir sahibi olmuş olacaksınız.
Site içi SEO çalışmalarında en çok dikkat edilen ve Google tarafından önemsenen belli kriterler vardır. Bu kriterler içerisinde en çok üzerinde durulan H etiketleri, site içi bağlantılar, siteden dışarıya çıkan bağlantılar, bağlı olduğu sisteme ait kodlama(html, php, asp vb.) ve link yapısı üzerinde çokça durmaktadır. Sitenin kodlamasının temiz olmasıyla Google’dan daha çok sitenize gelen ziyaretçiler için daha fazla önem taşır. Javascript, CSS, HTML kod yapısı, görseller, tablolar site açış hızını olumsuz olarak etkiler. Hatalı kodlar yüzünden açık oluşmakta ve bu açıklar sitenize zarar verdiğinden site hızınız oldukça düşer bu yüzden de ziyaretçilerin sitenizde geçirdiği süre azalır. Sorunları çözerek sitenizin hızına olumlu değişimin sağlanması daha iyi kullanıcı deneyimi sunar. Ayrıca aşağıdaki listedeki işlemler uygulanır.
- SEO Dostu Kalıcı Bağlantılar
- Başlığa Anahtar Kelime ile Başlama
- Çoklu Ortam ile Zenginleştirme
- Dışarıya Giden Bağlantılar Kullanma
- İlk 100 Kelimenin İçine Anahtar Kelime Yerleştirme
- H1 Etiketi Kullanma
- Yükleme Hızını Arttırma
- Başlığa Niteleyiciler Ekleme
- Sosyal Paylaşım Tuşları Kullanma
- Uzun ve Özgün İçerikler Hazırlama
- Hemen Çıkma Oranını (Bounce Rate) Düşürme
- LSI Anahtar Kelimelerini İçerik İçerisinde Yedirme
Site haritaları arama motorları için çok önemli bir SEO bileşenidir. bu sebeple site haritaları hazırlanır ve arama motorlarına XML olarak site haritaları gönderilir. Site haritaları, link yapınızı, temel hiyerarşiyi, içeriklerinizin güncellenme sıklığını, kullanılan görsellerin ne ifade ettiğini gibi özellikler barındırdığı için arama motorları sitenizi daha doğru anlar ve indexler.
Google Search Console (eski adıyla Google Web Yöneticisi Araçları veya Google Webmaster Tools), web sitesi sahiplerine Google tarafından ücretsiz sunulan bir analiz ve takip hizmetidir. Google Search Console ile internet sitelerini Google dizinine eklemelerini, dizindeki durumunu kontrol etmelerini ve optimize etmelerini sağlar. GSC Yönetimi ile aşağıdaki hizmetlerin kontrol ve yönetimini sağlamaktayız.
- Site haritası gönderebilmek ve kontrol edebilmek
- Googlebot'un siteyi ziyaret ettiği anki istatistikleri görebilmek
- Siteye verilen dahili ve harici geri bağlantıları, bilinen adıyla backlinkleri listeleyebilmek
- Robots.txt dosyasını görüntüleyebilmek, yönetebilmek
- Googlebot'un taramada zorluk çektiği sayfaları görebilmek
- Sitenin hangi arama sonuçlarında dizinde listelendiğini ve tıklama oranlarını görebilmek
- Site bağlantısının dizinde hangi şekilde görüntüleneceğini seçebilmek (www.siteismi.com veya siteismi.com olarak)
- Bazı arama sonuçlarından siteyi kaldırabilmek
- Siteye Google tarafından verilen cezaları görebilmek
Google algoritma değişikliği yaparken yıllar önce bir açıklama da yapmıştı neydi bu açıklama? Sıralamaları etkileyen backlink seçiminde yaşanan bu önemli değişim ile backlink önem sırasını şu şekilde açıkladı; 1. sırada wikipedia gibi özgür, bağımsız, tarafsız ansiklopediler. 2. sırada Üniversiteler gibi tarafsız, bağımsız araştırma merkezleri. 3. Sırada sektörel referans linkleri 4. sırada kullanıcı deneyimleri, yorumları, beğenileri, paylaşımları yani sosyal medya etkileri. 5. sırada Forum, blog gibi görüş ve yorumların bulunduğu siteler 6. sırada diğer değerli ve güvenilir siteler 7. sırada geriye kalan diğerleri. Bu şekilde bakıldığında ilk 3 sıralamadan backlink almak oldukça zor ama 4. sıradaki sosyal medya etkileşimi ise yönetilebilir olduğundan karşımıza Sosyal medya optimizasyonu diye bir başlık çıkmaktadır. peki nedir bu SMO? sosyal ağlar üzerinde başarılı kampanyalar oluşturmak gibi görünsede aslında SEO’nun önemli bir parçası olduğundan SEO‘nun bahsettiğimiz şekilde yöntem değiştirmesi SMO ile ağlar üzerinde kampanyaların yanı sıra, site içerisinde paylaşım butonları, bir form veya etkileşimi tetikleyici bir etkinlik bile SMO olarak düşünülebilir. Sosyal Medya Optimizasyonu yani SMO arama sıralamasını değiştirmede önemli bir yere sahiptir. SMO, SEO'nun içerisinde ne kadar öneme sahip? derseniz vereceğimiz cevap %25 lik bir oran diyebiliriz ama markanın bilinirliği veya itibar yönetimi dediğimizde ise SMO'nun değeri daha da yükselmektedir. Sosyal medya optimizasyonu başlı başına bir itibar yönetimi de diyebiliriz.
SEO raporlamaları aslında sitenin nereden nereye geldiğini göstermekten daha çok sitenin yol haritalarını belirleyen adımların ölçülmesi olarak değerlendirilmeli. Haftalık veya Aylık periyotlarla hazırlanan raporlar, sitenin ziyaretçi yapısını, yapılacak kampanyaların içeriğini, satılacak ürünlerin niteliğine kadar etkileyebilen verilerdir. Sonuç olarak sitenize ziyaretçi geliyor ve hedef kitleniz ile buluşup amacınıza ulaşabildiğiniz sürece SEO raporlarının bir önemi yoktur. SEO raporları uzun vadede hedeflere ulaşmak için adımların ölçümlenmesi gibi de kullanılabilir veya SEO raporları ile sitenizde neden satış olmadığını, ziyaretçilerin nelere dikkat ettiğini, hedef kitlenizin demografi, coğrafi gibi özelliklerini öğrenmenize yardımcı olduğu gibi etkileşimde bulunmak için nereden başlayacağınız hakkında da fikir verir.
Müşteri temsilcilerimiz sizlere her zaman yardımcı olmak adına maillerle yapacağınız her talebe özenle cevap verecek şekilde eğitim almışlardır. Biliyoruz ki iletişim kurmak en iyi pazarlama yöntemidir, bu sebeple sizlerin her talebi bizim için çok önemli olup en kısa zamanda en doğru dönüşü yapmaya çalışacağız.
Günümüzün gelişen teknolojisine paralel olarak bizlerde WhatsApp uygulaması üzerinden 7/24 destek vererek değerli çalışma ortaklarımız olarak gördüğümüz sizlere hızlı dönüşler yapabilmeyi hedefliyoruz.
Blog; kişilerin veya kurumların uzmanlık alanlarına göre veya istedikleri bir konu üzerine makaleler yazarak yayınladıkları basit kullanımlı platformlara verilen isimdir. Bu bağlamda
- Uzmanlık alanınıza göre hazırlanmış bilgi birikim ve tecrübelerinizi bloglar üzerinden aktarabiliriz.
- Sitenizde yazamadığınız yazıları bloglarda yazabiliriz.
- Günlük olarak paylaşımda bulunabiliriz
- İnternetten para kazanmak seçeneğini ekleyebiliriz
veya Bunların dışında farklı sebepler için blog açıp yönetebiliriz.
Değişiklikleri görmek için daha fazla sayfada gezmek yok - her şey burada karşınızda! Dijital Pazarlama Ajansı tam gücü ile işte karşınızda!
Arama motorlarına kayıt gerekli mi?
Basit bir cevap hayır, bir arama motoru gönderme gerekli değildir. Arama motorlarının çoğunluğu, özellikle Google, bağlantıları izleyerek sayfaları tarar ve dizine ekler. Bu mantıkla, daha önce dizine eklenmiş herhangi bir sayfadan gelen tek bir gelen bağlantı, motorunuzu sayfanızı tanımlar.
Arama motorlarına ücretli kayıt yaptırmalı mı?
Pek çok SEO şirketi, ücretli arama önerileri sunmakta ancak dikkat etmelidir: Büyük arama motorları tarafından dizine eklenmek için sizden tek bir kuruş almazlar. Arama motorlarına kayıt için birşey ödememelisiniz. Aslında, sitenizi arama motorlarına göndermenize bile gerek yoktur.
Backlinkler sırlamamı değiştirir mi?
Cevap açık ve basit: Hayır, gelen bağlantı, arama sıralamanıza zarar veremez. Gelen bağlantılar sılamanızı düşürecek olursa, ziyaretçileriniz bağlantı çiftliklerinden sitenize sürekli bağlanırlar. Böyle bir senaryo sizin kontrolünüz dışındadır. Bu nedenle Google, sitenizi herhangi bir gelen bağlantı için cezalandıramaz. ŞİMDİLİK!
Bloglar SEO için iyi mi?
Blogların SEO amaçları için iyi olup olmadığı aslında ilgisizdir - Bloglar basit platformlarda yayınlandığından özellikle teknik olmayan kullanıcılar için, yüksek kaliteli içeriği sürekli olarak üretebilme olanağı sağladığı için kaliteli içerik sayesinde hedefleme yapılabilir.
Sitemi Arama Motorunu Dostu Nasıl Yaparım?
Sitenizi daha fazla arama motoru dostu yapmak için en iyi yol, genellikle daha fazla metin eklemenizdir. İçerik değer katmalı ve konuyla ilgili olmalıdır, ancak ekleme, arama motorlarının taraması için yeni bir anahtar kelime kümesi ve cümleler yaratacaktır. Bu terimleri motorlar için yeni 'ağ geçitleri' olarak düşünün - metin enjeksiyonu trafik için yeni kapılar sağlayacaktır.
SEO Hakkında Daha Fazla Bilgi:
Gelen bağlantı çok önemlidir. Aslında, sitenize bağlantılar edinmek SEO'da en önemli şey olabilir. Bununla birlikte, bir web sitesi sahibi, bağlantıları "taramak" veya "avlamak" zorunda olmamalıdır. Sunulan içerik ilginç, kullanışlı ve / veya önemli ise, web kullanıcıları arasında bilgi paylaşmak için doğal bir eğilim vardır.