
Sağlık sektörünün bir açığı olan "evde bakım hizmeti" konusunda faaliyet gösteren Benim Ailem firması ile projeye başladığımızda bazı öngörülerde bulunmuştuk zamanla bu öngörülerin olması sayesinde şimdi firmanın sitesi çok iyi konumlarda bulunuyor.




Sorun
Hedef kitlenin bulunamaması ve ziyaretçi akışının sağlanamaması.
Çözüm
Müşteri analizi yaparak çıkarılan profiller doğrultusunda uygun hedef kitlenin belirlenmesi sayesinde atılan adımlarla siteye beklenen ziyaretçi akışının gerçekleşmesi başarılmıştır. Hedef kitle A+ müşteri grubu içerisinde olduğundan hedeflenmesi zor bir profile sahipti ancak ilgi alanları ve doğru konumlandırma firmaya gerekli akışı oluşturarak istenilen marka konumuna gelmiş bulunmaktadır.
Sonuç
% 49'luk bir Tıklama Oranı (CTR) elde ettik ve bu, bir dizi yeni kazanımlar oluşturdu. Seo optimizasyonlarının hayata geçirdiği andan itibaren, İşlem Başına Maliyet (EBM) % 20 oranında azaltıldı. Mayıs 2015'den itibaren yeniden hedefleme hem de arama optimizasyonu gerçekleştirildi gördü ki % 272'lik bir Yatırım Getirisi (ROI) üretti.
%49 CTR
%20 daha az CPA
%272 ROI
Müşteri'den
"Bu ekiple bizim bir bölümüzüm gibi çalışma prensibine sahip. Dürüst hizmetin yanı sıra bize her zaman verdikleri önemi hissediyoruz, kendilerini en çok bu yönleriyle tercih ediyoruz."