Herhangi Bir Gelen Bağlantı Sıralamamı Etkileyebilir mi?

No Comments

Cevap basit – gelen bağlantı, arama sıralamanıza zarar veremez. Bu nasıl kesin olarak bilinir? Birincisi, eğer inbound sıralamanıza zarar verecek olsaydı, rakipleriniz link çiftliklerinden sitenize sürekli olarak link verirdi. Böyle bir senaryo kontrolünüz dışındadır. Bu nedenle, Google herhangi bir gelen bağlantı için sitenizi cezalandıramaz.

Öte yandan, gayri meşru harici bağlantı için cezalandırılabilirsiniz. Gölgeli veya etik olmayan arama uygulamalarına dahil olabilecek herhangi bir web sitesine veya site grubuna bağlantı vermemeniz önemle tavsiye edilir. Bunu yapmak, Google tarafından kara listeye alınmasına ve sonuçta SEO stratejinizin mahvolmasına neden olabilir. Bu durumdan ne pahasına olursa olsun kaçının ve tüm dış bağlantıların güvenilir ve güvenilir kaynaklara işaret ettiğinden emin olun.

Çalışma hayatımın büyük bir bölümünde internet endüstrisine dahil olduğumdan, özellikle müşteri tasarım araştırmaları için ve ayrıca ara sıra kişisel kullanım için internette araştırma yapmak ve gezinmek ve web sitelerini okumak için çok zaman harcadım. Beni en çok hayal kırıklığına uğratan şey, web sitesi oluşturmaya ve bunun amacına yönelik düşünce eksikliğidir, bu da birçok e-işletmenin başarılı olması için kaçırılmış bir fırsat yaratır.

E-işletmeler ve web siteleri hakkındaki kişisel bakış açım, eğer web sitelerinden gurur duymazlarsa ve müşterilerine yaptıkları işe yönelik bir tutku göstermezlerse, muhtemelen ürünleriyle gurur duymayacaklardır. iyi müşteri hizmeti sağlama tutkusu da eksik olacaktır.

Hatırlamanız gereken şey, web sitenizin sizin ve işinizin doğrudan bir yansıması olduğudur. Sitenizin görünümü, potansiyel başarı oranınızı belirlemede en önemli faktördür. Kısacası, siteniz ilk bakışta profesyonel veya göze hoş gelmiyorsa, insanların çoğu ürünlerinizin ve/veya hizmetlerinizin benzer düşük standartta olduğunu varsayacaktır.

Ölçeğin diğer ucunda, tasarımda aşırıya kaçma ve yüksek maliyetli gösterişli grafikler ekleyerek işleri karmaşıklaştırma tuzağına düşebilirsiniz. Sonunda harika görünen ve son derece estetik bir web sitesine sahip olabilirsiniz, ancak bununla ilgili tehlike sitenizin güvenilmez olduğunu kanıtlayabilmesi ve bazen yüklenmesinin çok uzun sürebilmesidir. Bir müşteri için, yavaş yüklenen bir siteyi ziyaret etmeye çalışmaktan daha kötü bir şey yoktur ve çoğu, tarayıcı penceresini tam bir hayal kırıklığı içinde kapatır. Çalışabileceğinden eminim, bu eninde sonunda işine mal olacak.

Bir web sitesi tasarlarken diğer önemli husus (en önemlisi değilse de) içeriğinizdir. Sadece bağlantılar değil, aynı zamanda müşteriye tutku, görelilik ve anlayışla içerik. Birisi özellikle bir şey ararken web sitenizi ziyaret ettiğinde, bir amaç için ziyaret ediyor demektir. Ürününüz, hizmetiniz ve/veya bilgileriniz olsun, sitenizde istedikleri bir şey var. Aradıklarını elde edemezlerse, bir sonraki siteye geçerler ve bu böyle devam eder. Ziyaretçilerinizin web sitenizde kalmasını ve etrafa bakmasını sağlamak için onlara bir sebep vermelisiniz. Onlara kaliteli içerik sağlamak bu hedefe ulaşacaktır.

Web sitesi tasarımı hataları konusunda sayısız başka liste ve makale var, ancak bir tasarımcının bakış açısından, bir web sitesi tasarlamayı veya bir şablon satın almayı düşünürken dikkat edilmesi gereken bazı tuzaklar hakkında kendi listemi derledim. Basit, anlaşılır, bilgilendirici ve iyi tasarlanmış sitelerin en başarılı siteler olduğunu unutmayın. Mevcut bir e-ticaret iseniz ve satışlarınız umduğunuz gibi değilse, yukarıdakileri göz önünde bulundurun ve sitenize açık ve dürüst bir şekilde bakmak için biraz zaman ayırın. Web sitenizi geliştirmek için para harcamak, ürün veya hizmetlerinizi satmak için yeterince iyi olmayan bir sitenin reklamını yapmak ve pazarlamak için para harcamaktan çok daha iyi bir yatırımdır.

Bir şablon veya özel olarak tasarlanmış bir web sitesi arıyorsanız, yukarıdakilerin farkında olun ve zor kazanılan paranızın aşağıdakileri içeren daha düşük bir tasarımda boşa gitmemesini sağlamak için seçtiğiniz tasarımcıya veya şablon sağlayıcısına sorular sormaya hazır olun. yukarıdakilerden herhangi biri. Soru sormak size bir kuruşa mal olmaz ve bunu yapmak aslında uzun vadede size çok para kazandırabilir. Web sitenizi ilk seferde doğru yapmak, paradan ve zamandan tasarruf etmek açısından çok önemlidir. Web siteniz ne kadar erken kurulur ve düzgün çalışırsa, başarılı bir e-ticaretin ödüllerini o kadar çabuk elde edebilirsiniz.

Acemilerin yaptığı en büyük hata, web sitelerinin adını Anchor Text’e koymaktır. Web siteniz anahtar kelimelerinizi içermedikçe, bu tamamen iyi bir bağlantı kaybıdır. Google’ın bu Çapa metinlerine çok büyük önem verdiğini ve her zaman anahtar kelimelerinizi kullanmaları gerektiğini unutmayın.

İkinci hata, her bir anahtar kelimeyi bağlantı metninize koymaya ve bunu herkese vermeye çalışmaktır. Bu teknikte iki hata var. 1.) Google, bağlantı metnindeki her bir kelimeye ağırlık verir, böylece çok fazla dolgu kelimesi varsa (uzun cümlelerde ortaktır), hedef kelimelerinizi “seyreltecektir”.

Forrester Research ve Gartner Group tarafından yürütülen son iki ankete göre, e-ticaret siteleri, yavaş yüklenen sitelerin neden olduğu müşterilerin tıklamaları nedeniyle her yıl 1,1 ila 1,3 milyar dolar gelir kaybediyor. Bir sayfanın yüklenmesi çok uzun sürerse, potansiyel müşteriniz beklemeyecektir. Sonuçta işinize mal oluyor.

Web sitenizin her sayfasının HTML’sine uygun META etiketlerini eklediğinizden emin olun. META etiketleri, arama motorlarının belirli bir siteyle hangi anahtar kelimelerin alakalı olduğunu belirlemesini sağlayan HTML kodudur. Tüm web sitesi trafiğinin yaklaşık yüzde 80’i sekiz büyük arama motorundan kaynaklanmaktadır. Sitenizi tasarlamadan önce ödevinizi yaptığınızdan ve web sayfalarınızı nasıl optimize edeceğinizi tam olarak anladığınızdan emin olmak iyi bir fikir olacaktır. Bu, uzun vadede sizi birçok baş ağrısından kurtaracaktır. META etiketleri hakkında daha fazla bilgi için “Sitenizi Oluşturma” başlıklı öğreticiyi okuyun.

Arka plan ve metin renklerinizi seçerken dikkatli olun. Meşgul arka planlar metnin okunmasını zorlaştırır ve dikkati metinden uzaklaştırır. Her zaman sitenizin her sayfasında arka plan temanızla tutarlı olun. Siteniz güzel bir şekilde organize edilmeli ve baştan sona tek tip olmalıdır. Renklerin ruh halinizi etkilediğini ve ziyaretçilerinizi de etkileyeceğini unutmayın. Sarı ve turuncu gibi parlak renkler daha neşeli veya mutlu olmanıza neden olurken, mavi ve mor gibi renkler sakinleştirici bir etkiye sahiptir. Kahverengi ve siyah gibi koyu renkler iç karartıcı bir etkiye sahiptir. İyi bir kural, elde etmeye çalıştığınız efektin türüne göre renkleri kullanmak olacaktır.

Ana sayfanız, ziyaretçilerinizin tam olarak ne sunduğunuzu bilmesini sağlamalıdır. Bir siteyi kaç kez ziyaret ettiniz ve tam olarak ne sattıklarını asla anlayamadınız? Potansiyel müşteriniz ürün veya hizmetinizi bulamıyorsa, onu aramak için kesinlikle çok fazla zaman kaybetmeyecektir. Bir sonraki siteye gidecekler ve muhtemelen asla geri dönmeyecekler. Sitenizi belirli bir amaç için ziyaret ediyorlar. Sitenizin sunduğu bir şey istiyorlar. Bilgi, ürün veya hizmet olsun.

Sitenizi kolayca gezinilebilecek şekilde tasarlayın. Gezinme bağlantılarınızı sayfanın üstüne, altına, soluna veya sağına birlikte yerleştirin. Bağlantılarınızı düzgün bir şekilde hizalamak için tabloları kullanın. Sitenizde gezinmek için grafik düğmeleri kullanmayı planlıyorsanız, sayfanıza eklediğiniz her grafiğin sayfanızın yüklenmesinin çok daha uzun süreceğini unutmayın. Yalnızca birkaç gezinme bağlantınız varsa, grafik düğmelerini kullanmak iyi olacaktır. Altıdan fazla bağlantınız varsa, yükleme sürenizi kısaltmak için yalnızca metin bağlantılarını kullanmak akıllıca olacaktır.

Çerçeve kullanmanız gerekiyorsa, bunları dikkatli kullanın. Çerçeveler, düzgün kullanılmazsa sitenizin profesyonellikten uzak görünmesine neden olabilir. Ziyaretçilerinizin içeriğinizi görüntülemek için bir yandan diğer yana kaydırmasını sağlamaktan kaçının. Bu çok rahatsız edici olabilir ve ziyaretçilerinizin ayrılmasına neden olabilir. Çerçeve kullanmanız gerekiyorsa, ziyaretçilerinize bir seçenek sunun. Çerçeveler ayetler Çerçevesiz. Ana sayfanızdan sitenizdeki herhangi bir başka sayfaya geçmek için gereken tıklama sayısını dörde düşürmeye çalışın. Unutmayın, ziyaretçileriniz sitenize ana sayfanız dışındaki sayfalardan girebilir. Her sayfada her zaman iyi gezinme bağlantılarına sahip olun ve her sayfaya şirket logonuzu yerleştirin.

Ziyaretçilerinize vermek için kaliteli bir e-kitap tasarlayın. Kulağa geldiği kadar zor değil. Bir web sayfası oluşturabiliyorsanız, bir e-kitap oluşturabilirsiniz. E-kitabınızın odak noktası web sitenizi tamamlamalıdır. Sadece tutkunuz hakkında yazın. Tutkunuz satışsa, eksiksiz bir satış eğitimi kılavuzu sağlamak için e-kitabınızı tasarlayarak bazı bilgi ve deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. Tutkunuz ev tabanlı işse, kendi ev tabanlı işinizi nasıl kuracağınızla ilgili bir e-kitap yazabilirsiniz. Gerçek tutkunuz hakkında yazıyorsanız, yazacak bir şey bulmakta zorluk çekmemelisiniz. E-kitaplar hakkında daha fazla bilgi için “Bir E-Kitap Nasıl Oluşturulur ve Sitenize Vererek Büyük Trafik Nasıl Çekilir” başlıklı makaleyi okuyun.

Çalışma hayatımın büyük bir bölümünde internet endüstrisine dahil olduğumdan, özellikle müşteri tasarım araştırmaları için ve ayrıca ara sıra kişisel kullanım için internette araştırma yapmak ve gezinmek ve web sitelerini okumak için çok zaman harcadım. Beni en çok hayal kırıklığına uğratan şey, web sitesi oluşturmaya ve bunun amacına yönelik düşünce eksikliğidir, bu da birçok e-işletmenin başarılı olması için kaçırılmış bir fırsat yaratır.

Bu, yazarın biyografik bilgileri olup siz, iterasyonlarınız, geçmişiniz ve deneyiminiz hakkında daha fazla bilgi vermek için kullanılabilir.

Bizim ve Blog Hakkında

Müşterilerimizin çeşitli kilit alanlarda harika sonuçlar elde etmelerine yardımcı olmaya odaklanan bir dijital pazarlama şirketiyiz.

Ücretsiz fiyat teklifi isteyin

Rekabetçi anahtar kelimeler söz konusu olduğunda bile en yüksek sıralamalar için rekabet edebilmek için web sitelerinin organik arama puanlarını önemli ölçüde artırmalarına yardımcı olan profesyonel SEO hizmetleri sunuyoruz.

Haber bültenimize abone ol!

Blog yazılarımız

Tüm blog yazılarını gör