Geri Bağlantılarda (back-link) Çapa Metninin Önemi

No Comments

Bağlantı stratejisi açısından bağlantı metninin önemi göz ardı edilemez. Geri bağlantılar, arama motoru algoritmasının büyük bir parçasıdır. Bir bağlantı kampanyası başlatırken, bağlantı metnindeki uygun anahtar kelimeleri ve terimleri kullanarak harici sitelerin bağlantı vermesi çok önemlidir.

Hemen hemen her zaman, bağlantı veren adaylar, bağlantı metni olarak şirket adını kullanır. Bu, hedef şirketin ürün veya hizmetlerine ilişkin herhangi bir açıklama sağlamaz. Elbette, marka bilinci oluşturma amaçları için harika olabilir, ancak genellikle gerekli değildir. Çoğu durumda, şirketler, markalarını içeren aramalar için (ilk değilse de) zaten çok üst sıralarda yer almaktadır.

İşte kurgusal şirket “Acme Sıhhi Tesisat Gereçleri” kullanan bir örnek:

Çoğu insan basitçe “Acme” terimlerini kullanarak bağlantı kuracaktır. Bu doğru, ancak şirketin ürünlerini veya hizmetlerini açıklamaz veya herhangi bir bağlam sağlamaz. “Tesisat” kelimesini veya “tesisat malzemeleri” terimini (yani, “Acme Tesisat” veya “Acme Tesisat Malzemeleri”) ekleyerek, kurumsal siteye başka şekilde ulaşmamış olabilecek ek trafik çekebilirsiniz.

Bu, yazarın biyografik bilgileri olup siz, iterasyonlarınız, geçmişiniz ve deneyiminiz hakkında daha fazla bilgi vermek için kullanılabilir.

Bizim ve Blog Hakkında

Müşterilerimizin çeşitli kilit alanlarda harika sonuçlar elde etmelerine yardımcı olmaya odaklanan bir dijital pazarlama şirketiyiz.

Ücretsiz fiyat teklifi isteyin

Rekabetçi anahtar kelimeler söz konusu olduğunda bile en yüksek sıralamalar için rekabet edebilmek için web sitelerinin organik arama puanlarını önemli ölçüde artırmalarına yardımcı olan profesyonel SEO hizmetleri sunuyoruz.

Haber bültenimize abone ol!

Blog yazılarımız

Tüm blog yazılarını gör